გეგმა


გაკვეთილის გეგმა

 მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  დიანა ბერულავა 55001004480საგანი: ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებისწავლების საფეხური/კლასი:  საბაზო/  V კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:  1გაკვეთილის თემა: კომპიუტერებისა და მობილური მოწყობილობების კლასიფიკაციაგაკვეთილის მიზანი: კომპიუტერების სხვადასხვა სახეობების არსებობის გააზრებ
N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ)
1
მოსწავლეს გავაცნობ გაკვეთილის თემას, მიზანსა და შეფასების რუბრიკებს
ვერბალური ახსნა
საერთო საკლასო
ფორმატი, მარკერი, დაფა, ცარცი
5წთ
2
მოსწავლეს ვუსვამ კითხვებს წინარე ცოდნის გასააქტიურებლად
გონებრივი იერიში
საერთო საკლასო

2წთ
3
მოსწავლეს ვუჩვენებ პრეზენტაციას (შესრულებული PowerPoint-ში) სხვადასხვა სახეობის კომპიუტერების შესახებ
ვერბალური ახსნა
საერთო საკლასო
კომპიუტერი, პროექტორი, სახელმძღვანელო.
15წთ
4
ვთხოვ მოსწავლეს პროგრამა WordPad-ში შეიტანოს სხვადასხვა სახეობის კომოპიუტერების სურათები, გაუკეთოს შესაბამისი წარწერები, გააფორმოს და წარმოადგინოს პრეზენტაცია
ვერბალური ახსნა, მოდელირება.
ინდივიდუალური
კომპიუტერი, პროექტორი, სახელმძღვანელო
3
5
მოსწავლე აკეთებს პროგრამა WordPad-ში შესრულებულ დავალების პრეზენტაციას
ვერბალური ახსნა
ინდივიდუალური
კომპიუტერი, პროექტორი.
10წთ
6
პრეზენტაციის შემდეგ მოცემული თემის ირგვლივ მოსწავლეს მოსწავლეს ვაძლევ დამატებით განმარტებას კომპიუტერებისა და მობილური მოწყობილობების კლასიფიკაციის შესახებ.
გონებრივი იერიში, ვერბალური ახსნა
საერთო საკლასო
კომპიუტერი, პროექტორი
3წთ
6
შეფასება:
მოსწავლეს ვაფასებ განმავითარებელი კომენტარით, როგორც სიტყვიერი ისე წერილობითი სახით
განმავითრებალი
ინდივიდუალური
ფურცელი, კალამი
5წთ
7
დავალება. მოიძიოს ინფორმაცია რამდენი სახის პერსონალური კომპიუტერი არსებოს და მოძიებული ინფორმაცია წარმოადგინოს პროგრამა WordPad-ში შესრულებული.

ვერბალური ახსნა
საერთო საკლასო
კომპიუტერი, პროექტორი
2წთ
   გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:1.     მოსწავლე უნდა იცავდეს სოციალურ, ეთიკურ და უსაფრთხოების ნორმებს ისტ-ის გამოყენების დროს.
1.2. ქსელურ გარემოში ავლენს პოზიტიურ სოციალურ უნარ-ჩვევებს.
 2.     მოსწავლემ უნდა შეძლოს ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება
2.3. ეფექტიანად იყენებს კლავიატურას, იაზრებს კლავიშების განლაგებას და მათ ფუნქციებს.2.2. უსაფრთხოს და სწორად იყენებს ინფორმაციის შესანახ მოწყობილობებს(მყარი დისკი, ფლეშ მეხსიერება, მეხსიერების ბარათი)და მათი მიერთების ან/და ჩადების ადგილებს.2.7. აცნობიერებს სხვადასხვა სახის პროგრამული უზრუნველყოფის (მაგალითად: ტექსტური რედაქტორი, გრაფიკული რედაქტორი) დანიშნულებას და ფუნქციებს და ეფექტიანად იყენებს მათ ზოგიერთი ძირითადი ფუნქციის (მაგალითად: მონიშვნა, კოპირება, ჩასმა, ფორმატირება);2.9. მუშაობის პროცესში საჭიროებისამებრ ინახავს ციფრულ მასალას პროგრამული უზრუნველყოფის შესაბამისი ფუნქციების გამოყენებით. შეფასება:განმავითარებელი შეფასება (როგორც სიტყვიერი ისე წერილობითი სახით)თვითშეფასების რუბრიკა 
კრიტერიუმები
შეფასება
კარგად დავგეგმე სამუშაო პროცესი
კი
არა
გეგმის მიხედვით შევასრულე  დავალება
კი
არა
ეფექტურად გამოვიყენე ისტ-ი სამუშაო პროცესში
კი
არა
კარგად გავართვი თავი დაკისრებულ მოვალეობას
კი
არა
 
მეთოდი 3.2.1.
გამომსვლელის სახელი და გავარი: ------------------------------------
დამკვირვებლის სახელი და გვარი: ------------------------------------1.      დაასახელეთ კომპიუტერების განვითარების  სამი ძირითადი დადებითი მხარე.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------           
2.      დაასახელეთ ორი ასპექტი შემდგომი გაუმჯობესებისათვის.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------3.      დაასახელეთ ერთი ასპექტი რაც ვერ გაიგეთ ან ვერ შეასრულეთ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ხელმოწერა:                                                           /დიანა ბერულავა/. თარიღი: 25/10/2018წელი.

No comments:

Post a Comment

ისტ-ს გამოყენება სასწავლო პროცესში

დასასრულს მიუახლოვდა ჩვენი ტრენინგი "ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში", რომელსაც უძღვებოდა მასწავლებელთა ისტ ტრენერ-კონსულტან...