გაკვეთილის
გეგმა
მასწავლებლის
სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: დიანა ბერულავა
55001004480საგანი:
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებისწავლების
საფეხური/კლასი: საბაზო/ V კლასი
მოსწავლეთა
რაოდენობა: 1გაკვეთილის
თემა: კომპიუტერებისა და მობილური მოწყობილობების კლასიფიკაციაგაკვეთილის
მიზანი: კომპიუტერების სხვადასხვა სახეობების არსებობის გააზრება
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
მოსწავლეს გავაცნობ გაკვეთილის
თემას, მიზანსა და შეფასების რუბრიკებს
|
ვერბალური ახსნა
|
საერთო საკლასო
|
ფორმატი, მარკერი, დაფა,
ცარცი
|
5წთ
|
2
|
მოსწავლეს ვუსვამ კითხვებს
წინარე ცოდნის გასააქტიურებლად
|
გონებრივი იერიში
|
საერთო საკლასო
|
|
2წთ
|
3
|
მოსწავლეს ვუჩვენებ პრეზენტაციას
(შესრულებული PowerPoint-ში) სხვადასხვა სახეობის კომპიუტერების
შესახებ
|
ვერბალური ახსნა
|
საერთო საკლასო
|
კომპიუტერი, პროექტორი,
სახელმძღვანელო.
|
15წთ
|
4
|
ვთხოვ მოსწავლეს პროგრამა
WordPad-ში
შეიტანოს სხვადასხვა სახეობის კომოპიუტერების სურათები, გაუკეთოს შესაბამისი წარწერები,
გააფორმოს და წარმოადგინოს პრეზენტაცია
|
ვერბალური ახსნა, მოდელირება.
|
ინდივიდუალური
|
კომპიუტერი, პროექტორი,
სახელმძღვანელო
|
3
|
5
|
მოსწავლე აკეთებს პროგრამა
WordPad-ში
შესრულებულ დავალების პრეზენტაციას
|
ვერბალური ახსნა
|
ინდივიდუალური
|
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
10წთ
|
6
|
პრეზენტაციის შემდეგ
მოცემული თემის ირგვლივ მოსწავლეს მოსწავლეს ვაძლევ დამატებით განმარტებას კომპიუტერებისა
და მობილური მოწყობილობების კლასიფიკაციის შესახებ.
|
გონებრივი იერიში, ვერბალური
ახსნა
|
საერთო საკლასო
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
3წთ
|
6
|
შეფასება:
მოსწავლეს ვაფასებ განმავითარებელი
კომენტარით, როგორც სიტყვიერი ისე წერილობითი სახით
|
განმავითრებალი
|
ინდივიდუალური
|
ფურცელი, კალამი
|
5წთ
|
7
|
დავალება. მოიძიოს ინფორმაცია
რამდენი სახის პერსონალური კომპიუტერი არსებოს და მოძიებული ინფორმაცია წარმოადგინოს
პროგრამა WordPad-ში შესრულებული.
|
ვერბალური ახსნა
|
საერთო საკლასო
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
2წთ
|
კრიტერიუმები
|
შეფასება
|
|
კარგად დავგეგმე სამუშაო პროცესი
|
კი
|
არა
|
გეგმის მიხედვით შევასრულე დავალება
|
კი
|
არა
|
ეფექტურად გამოვიყენე ისტ-ი სამუშაო პროცესში
|
კი
|
არა
|
კარგად გავართვი თავი დაკისრებულ მოვალეობას
|
კი
|
არა
|
მეთოდი 3.2.1.
გამომსვლელის სახელი და
გავარი:
------------------------------------2. დაასახელეთ ორი ასპექტი შემდგომი გაუმჯობესებისათვის.
No comments:
Post a Comment