პროექტის გეგმა


 პროექტის გეგმა
1.     პროექტის სახელწოდება: დავასუფთაოთ ჩვენი სოფელი
2.       პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: ისტ-ის როლო გარემოს დაცვის პროცესში.
3.       პროექტის აქტუალობა:
Ø  სოციალური უნარ-ჩვევების გამომუშავება ჯგუფური მუშაობისას და თემთან კომუნიკაციის დროს.
Ø  თანამშრომლობითი უნარ-ჩვევების გამომუშავება
Ø  პასუხისმგებლობის გრძნობის ამაღლება
Ø  რესურსების ორგანიზება ნარჩენების მართვა
4.       პროექტის მიზანი:
ü  მოსწავლეებმა მოახდინონ ი.ს.ტ-ის გამოყენებით პროექტის დაგეგმვა და განხორციელება.
ü  ი.ს.ტ-ის საშუალებით სხვა და სხვა პროდუქტების შექმნა.
ü  ჩატარებული სამუშაოს შესახებ  ინფორმაციის ორგანიზება და  აუდიტორიის წინაშე პრეზენტაციის სახით წარდგენა.
5.       მონაწილეთა ასაკი: 12 წელი/VI-კლასი
6.       ვადები/ხანგრძლივობა: 3 კვირა.
7.       მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:

განხორციელებული პროექტით მოსწავლეები შეძლებენ : ჩატარებული სამუშაოს შესახებ მოპოვებული ინფორმაციის ორგანიზებას (ფლაერების, ბროშურების, მოსაწვევების,პრეზენტაციის სახით).
მოკლევადიანი შედეგი:  ი.ს.ტ-ის დახმარებით მოსწავლეები შეძლებენ პროექტის განხორციელებასა და მის წარდგენას.
გრძელვადიანი შედეგი:  აღნიშნული პროექტის განხორციელება მოსწავლეებს დაეხმარება შემდგომში ისტის გამოყენებით განახორციელონ უფრო მასშტაბური სასწავლო თუ სოციალური პროექტები.
1.       ისტ-ის გამოყენება კომუნიკაციისა და თნამშრომლობისათის.
ü  ის.ტექ.VI.4. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
2.       ისტ-ის გამოყენება ინფორმაციის მოძიების შეგროვებისა და ორგანიზების დროს.
ü  ის.ტექ.VI-.2. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება იმფორმაციის მიღების შენახვის და ორგანიზების დროს.
3.       ისტ-ის საშუალებით სხვადახვა პროდუქტის შექმნა.
ü  ის.ტექ.VI-.1. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

8.       პროექტისათვის საჭირო რესურსები: კომპიუტერი, კალამი,მარკერი რვეული,პროექტორი,,თაბახის ფურცლები,მუყაოს ფურცლები,ფორმატი,მაისურები, ხელთათმანები, კეპები, პოლიეთილენის პარკები ნაგვის შესაგროვებლად, ავტომანქანა შეგროვილი ნაგვის ტრანსპორტირებისათვის.

9.       პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): აქტივობა 1. მოიძიებენ ინფორმაციას სოფლის რა პერიმეტრი არის დასასუფთავებელი. 25 თებერვალი
აქტივობა2. მარშუტის შერჩევა საიდან დაიწყება დასუფთავება. 25თებერვალი
აქტივობა 3. მოძიებული ინფორმაციის ორგანიზება და წარმოდგენა
ბროშურის/ ფლაერის  სახით. 9 მარტი
აქტივობა 4.თემის ინფორმირება განსახორიციელებელი სამუშაოს შესახებ(ფლაერებისა და ბროოშურების დარიგება) 13 მარტი
აქტივობა 5 . ვიზიტი საკრებულოში და დახმარების თხოვნა სოფელში და მდინარის სანაპიროზე ნაგვის ურნების განსათავსებლად. 13 მარტი
აქტივობა 6. თემისთვის დახმარების თხოვნა შეგროვილი ნაგვის ავტომანქანით ტრანსპორტირებისათვის. 13 მარტი
აქტივობა7. ხის დარგვა სკოლის ეზოში 17 მარტი
აქტივობა8. პრეზენტაციის წარმოდგენა, “როგორ შეიძლება დავგეგმოთ და განვახორციელოთ მსგავსი პროექტები (ისტ-ის დახმარებით). 22 მარტი
აქტივობა9. ყველა რესურსი: პრეზენტაცია, ბროშურა, მოსაწვევი, ფლაერები, განთავსდეს ბლოგზე. 21 მარტი
აქტივობა10. პროექტის შეჯამება 22 მარტი
10.   საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთნ/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ისტ-ი/ ბუნება/გეოგრაფია/ქართული/ხელოვნება.
11.   პროექტის ხელმძღვანელი(მასწვლებელი): ბერულავა დიანა
12.   ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: berulavadiana@gmail.com
13.   პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: https://dianaberula.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

ისტ-ს გამოყენება სასწავლო პროცესში

დასასრულს მიუახლოვდა ჩვენი ტრენინგი "ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში", რომელსაც უძღვებოდა მასწავლებელთა ისტ ტრენერ-კონსულტან...